Strona i jej zaufani partnerzy korzystają z plików cookies m.in. w celu personalizacji reklam, prowadzenia statystyk. Możesz sprawdzić, jakie pliki cookies są wykorzystywane, oraz wyłączyć je w ustawieniach.

Wraca stare! Orlen reaktywuje markę CPN

Orlen uruchamia stacje benzynowe pod historycznymi szyldami. W Warszawie znów pojawi się charakterystyczne pomarańczowe logo CPN, niedaleko Płocka – niebiesko-biała Petrochemia.

Jak udało się ustalić money.pl, projekt reaktywacji marki CPN przez PKN Orlen jest na tyle zaawansowany, że w najbliższych dniach lub nawet godzinach dawna stacja Bliska na ulicy Markowskiej w Warszawie, zmieni swój wygląd. To tam znów pojawi się charakterystyczne biało-pomarańczowe logo Centrali Produktów Naftowych.

Stacja na warszawskiej Pradze będzie, przynajmniej na razie, jedyną w Polsce, na której znajdziemy oficjalnie logo zaprojektowane w latach sześćdziesiątych przez Ryszarda Bojara.

CPN to jednak nie jedyna historyczna marka, do której wraca Orlen. Równolegle bowiem trwają prace nad otworzeniem placówki pod biało-niebieskim szyldem Petrochemii Płock w Bodzanowie pod Płockiem. Oficjalnie powrót do obu marek będzie przedstawiany jako upamiętnienie 20. rocznicy połączenia CPN i Petrochemii Płock w PKN Orlen.

źródło: materiały WP