Strona i jej zaufani partnerzy korzystają z plików cookies m.in. w celu personalizacji reklam, prowadzenia statystyk. Możesz sprawdzić, jakie pliki cookies są wykorzystywane, oraz wyłączyć je w ustawieniach.

Zima 2023/2024

Ogólnopolski konkurs na najlepszą kampanię promocyjną. Nagroda dla WSIiZ

Fot. WSIiZ

RZESZÓW. Genius Universitatis to ogólnopolski konkurs na kreatywną kampanię rekrutacyjną uczelni. W tym roku odbyła się jego siódma edycja. Jednym z finalistów konkursu została Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, jako jedyna uczelnia z Podkarpacia.

Ogłoszenie wyników konkursu Genius Universitatis miało miejsce podczas XXVIII Międzynarodowego Salonu Edukacyjnego 2018. W tej edycji konkursu zgłoszono ponad 120 prac z kilkudziesięciu polskich uczelni. Kapituła oceniająca składała się ze znanych specjalistów ds. marketingu m.in.: Katarzyny Dragović, założycielki Szkoły Mistrzów Reklamy, Pawła Tkaczyka, właściciela agencji brandingowej MIDEA, Jacka Szlaka, redaktora naczelnego portalu Marketing przy Kawie oraz Bianki Siwińskiej, dyrektor zarządzającej Fundacji Edukacyjnej Perspektywy.

Wyróżnienie dla uczelni

W tegorocznej edycji konkursu w kategorii ?serwis rekrutacyjny? wyróżniona została Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, która zajęła trzecią pozycję. Na pierwszym miejscu we wspomnianej kategorii uplasowała się Uczelnia Łazarskiego w Warszawie, na drugim zaś Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie.

Konkurs jest organizowany od siedmiu lat.W 2013 nagrodzono informator rekrutacyjny oraz gadżet promocyjny WSIiZ. Rok później, serwis rekrutacyjny. W 2016 roku doceniono nasze ?Warsztaty graficzne dla maturzystów ? (GRA)fika?. W tamtym roku wyróżniono naszą reklamę prasową, promującą elitarne, jedyne takie w Polsce, studia Aviation Management (Zarządzanie Lotnictwem). W tym roku nagrodę otrzymaliśmy za serwis rekrutacyjny. ? informuje Krzysztof Tokarz, p.o. dyrektor ds. Rekrutacji i Marketingu WSIiZ w Rzeszowie.

Przejrzysty serwis

Dariusz Puzyrkiewicz, członek jury, o serwisie rekrutacyjnym WSIiZ – Bardzo przejrzysta i czytelna strona. Dużym atutem jest prowadzenie kandydata „za rękę”, pomoc w zorientowaniu się, co jest dla niego polecane.

– Naszym celem było stworzenie serwisu, który przy takim ogromie informacji w nim zawartych byłby przejrzysty, czytelny a przede wszystkim przyjazny użytkownikom. Dlatego bardzo cieszy mnie, że właśnie elementy o tym decydujące zostały docenione przez jury konkursu – podsumowuje Oskar Kaczorowski, kierownik Działu Marketingu Interaktywnego WSIiZ.

W obecnej edycji konkursu można było przedstawić narzędzia marketingowe wykorzystywane w promocji uczelnianej rekrutacji na studia w roku akademickim 2017/18. Każda uczelnia mogła zgłosić pracę w takich kategoriach jak: reklama prasowa wspierająca rekrutację, event wspierający rekrutację, gadżet promocyjny, kampania w mediach społecznościowych, content marketing, rekrutacyjny serwis internetowy oraz video online.