Dla zachowania bezpieczeństwa klientów i pracowników stosujemy zasady obsługi zgodne z zaleceniami administracji państwowej:
- obowiązek zakrywania ust i nosa,
- obowiązek dezynfekcji rąk przed podejściem do stanowiska obsługi,
- obowiązek zachowania bezpiecznej odległości 2 metrów od pozostałych osób,
- wewnątrz BOK może przebywać tylu klientów, ile jest uruchomionych stanowisk bezpośredniej obsługi.
PGE zachęca także do korzystania z kanałów zdalnych
Większość spraw związanych z energią elektryczną, klienci PGE Obrót mogą zrealizować bez konieczności wychodzenia z domu, korzystając z kanałów zdalnych:
- Infolinii 422 222 222 czynnej od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 17.00
- Poczty elektronicznej wysyłając wiadomość na adres: serwis@gkpge.pl
- eFormularzy dostępnych na stronie www.pge-obrot.pl/formularze
- Elektronicznego Biura Obsługi Klienta – PGE eBOK – www.ebok.gkpge.pl
Sprzedaż kodów do liczników przedpłatowych nadal odbywa się wyłącznie zdalnie.
źródło: pge-obrot.pl