Strona i jej zaufani partnerzy korzystają z plików cookies m.in. w celu personalizacji reklam, prowadzenia statystyk. Możesz sprawdzić, jakie pliki cookies są wykorzystywane, oraz wyłączyć je w ustawieniach.

Od dzisiaj zakupy w Biedronce zrobisz w każdą niedzielę. Także w Rzeszowie!

Fot. Biedronka

Od 10 maja Biedronka zacieśnia współpracę z Glovo, dzięki czemu zamawianie i dostawa produktów najlepszej jakości w codziennie niskich cenach do domów klientów będą możliwe także w niedziele. Obecnie zakupy online przy użyciu aplikacji są możliwe w 16 największych polskich miastach, w których Biedronka współpracuje z Glovo. Nowy etap współpracy to tradycyjnie dobry czas na podsumowania, z których wynika, że Polska to… bananowy kraj.

Współpraca między Biedronką a Glovo wchodzi na wyższy poziom. Oznacza to nie tylko możliwości dokonywania zakupów przez klientów z dowolnego miejsca w każdym z 16 miast, dzięki zapewnieniu pełnego pokrycia zasięgiem usługi granic administracyjnych miasta, ale również możliwość dokonania komfortowych zakupów online wraz z dostawą w każdą niedzielę przy użyciu smartfona. Obecnie zakupy  online w Biedronce przez aplikację Glovo są dostępne przez siedem dni w tygodniu na terenie: Warszawy, Łodzi, Krakowa, Katowic, Wrocławia, Poznania, Szczecina, Gdańska, Gdyni, Sopotu, Płocka, Rzeszowa, Bydgoszczy, Torunia, Olsztyna i Lublina.

A co kupują klienci sieci używający aplikacji Glovo? Oferta dostępna przez aplikację bazuje na asortymencie około 1500 produktów spożywczych i kosmetycznych najczęściej kupowanych przez klientów Biedronki. Na pierwszym miejscu popularności zdecydowanie są banany, na drugim filety z piersi kurczaka, a najniższy stopień podium należy do pomidorów malinowych. Klienci Biedronki często sięgają również po: masło ekstra polskie, papier toaletowy, jaja Moja Kurka z wolnego wybiegu, winogrona bezpestkowe, świeży filet z łososia, cytryny oraz awokado. Pod kątem liczby transakcji dokonanych przez klientów Biedronki przy użyciu aplikacji Glovo prym wiedzie Warszawa, przed Wrocławiem i Krakowem. Natomiast największe pod względem wartości zakupy online zaraz po warszawiakach robią mieszkańcy Krakowa – zadając tym samym kłam stereotypom dotyczącym ich oszczędności – a potem Wrocławia. Najwięcej zamówień klienci składają między godz. 11 a 14.

Ta forma zakupów staje się coraz bardziej popularna, dlatego też intensyfikujemy współpracę z Glovo. Chcemy być dostępni dla naszych klientów  w różnych formach każdego dnia, aby mogli dokonywać komfortowych zakupów także bez wychodzenia z domu – mówi Paweł Włodarczyk, dyrektor operacyjny w sieci Biedronka

Klienci kupią online produkty w tych samych cenach, po których są one aktualnie sprzedawane w sklepach, z zachowaniem wszystkich obowiązujących w tym czasie promocji. Liczba placówek sieci Biedronka realizujących dostawy e-zakupów w systemie Glovo przekroczyła 200 w 16 polskich miastach. Sieć Biedronka wychodząc naprzeciw potrzebom klientów będzie kontynuować współpracę z Glovo, planując dalszy rozwój tego kanału zakupowego w najbliższym czasie.

(ip)